A Maverick illetve a Maverick X Rs verziók kétszemélyesek, er?forrásként a gyártó más modelljeib?l már jól ismert 976 köbös V2 Rotax dolgozik . A motor a maga 101 lóer?s teljesítménnyel nagyban növeli a Maverick használhatóságát az el?dökhöz és a konkurenciához képest. Az X Rs verzió teljesen más futóm?vel, 12-es alu kerekekkel és könnyített extrákkal rendelkezik a sportosság jegyében. Az alapmodellt inkább túrázóknak szánja a a Can-Am.
Rugóstagként egy teljesen állítható Fox Podium dolgozik az X-ben, a felfüggesztés hossza ( 33 cm ) lehet?vé teszi az eddiginél jóval keményebb terepen való használhatóságot. A hajtás menet közben egyetlen gombnyomással állítható 2WD és 4WD üzemmódba. Üzemanyagtartály-kapacitása 37,8 liter míg súlya 588 kg.
A Maverick nevéhez méltón bármilyen terept?l függetlenül képes helytállni
A gyártó azonnal össze is vetette a konkurens modellekel egy kis videóban a Mavericket. Bár tudjuk, hogy terepen az er? mellett sok más tulajdonság is nagy szerepet kap a videó meggy?z?en mutatja be a Rotax erejét és a Maverick gyorsaságát a többiekkel szemben.
A modellcsalád másik variánsa az igencsak érdekes Maverick Max. Különlegessége a négyszemélyes mivoltában rejlik, amit a gyártó egy megnövelt ( 2,89 méter ) tengelytávval ért el. Jelenleg ez a tengelytáv a leghosszabb a piacon, ha lehet hinni a gyári marketingnek. Er?forrásként itt is a Rotax ezrese dolgozik, ami könnyed mozgást biztosít a Max-nak akár négy feln?ttel is.
Ha valaki már vezetett ‘side by side’ járm?vet, tudja, hogy olyan játék, amit szinte lehetetlen abbahagyni. Az er?forrás-igény mellet, ami állandóan n?, a gyártók komoly versenyben vannak a felhasználási területek kiszélesítésében is. Az eredeti modellek még kis platóval készültek és azokat különböz? erdei vagy háztáji munkákra tervezték. Ma már azon kívül, hogy külön sportággá n?tte ki magát a m?faj, jó szórakozást nyújt olyanoknak, akik szeretik a terepet, de nagyobb biztonságra vágynak.
Legutóbbi hozzászólások