Lassan a feledésbe vész a Triumph 955i Daytona modellje, amit azóta – sem követett semmi. Az angolok egyszer?en kiszálltak ebb?l a kategóriából, ahol valóban rendkívül er?s a harc és majd’ minden komoly gyár jelen van.
Azóta megalkották a háromhengeres 675 Daytonát ami abszolult siker az el?d 4 hengeres hatszázashoz képest. Az 1 literes kategóriába is fejlesztettek új er?forrást de annak jelenlegi teljesitménye nem lenne elegend?, hogy harcba szálljanak a konkurensek mostani er?forrásaival. Ráadásul az 1000 sportmotorok piaca szükült miközben komoly résztvev?k léptek be a piacra. ( BMW S1000RR ).
Viszont a másik oldalon az újonnan bemutatott Yamaha MT09 a Street Triple trónjára tör. Tehát elképzelhet?, hogy Hinkcley mégis csak beszáll a harcba a literes kategóriában egy jól felszerelt sportmotorral.
A Bar Design-nal jól látták az er?forrás megnövelésének szükségszer?ségét és tervüket már 50 köbcentivel növelt blokkal tervezték. Elképzelésük szerint a vázat az 1050-es modell család biztosítaná a megnövelt er?forrással együtt, míg az idomszettet az új 675 Daytonáról emelték át.
A futóm? természetesen Öhlins és a fékeket a Brembo szállitaná, megközelitöleg ez is megállja koncepció szinten a helyét mert Triumph R jelzés? modelljeit ezzel a párosítással szerelik.
Legutóbbi hozzászólások