Ha valaki azt gondolta, hogy a francia tervez?nél az R1 blokkos verzió a végállomás, akkor most közöljük, hogy nem. Az csak egy megálló volt a teljes elmebaj felé.
De mint tudjuk, a zsenit és az ?rültet csak egy hajszál választja el. Jelen esetben pedig csupán néz?pont kérdése, melyik oldalon áll az alkotó és alkotása.
nekünk a Bio felirat tetszik a legjobban a Wazuma oldalán
Különösebben nem kell sok energiát fektetnünk a V8F feltérképezésébe, hogy észrevegyük az ipari méreteket. A h?t?egység akár egy irodaház klimájaként is szolgálhatna, míg a kipufogók inkább egy ereszcsatornára emlékeztetnek minket, legalábbis az átmér?jük alapján. A másik oldalon viszont tökéletesen kompakttá várázsoltak egy 3 literes V8-as er?forrást, ami 250 lóer?t teker el a földön, mindösszesen 680 kilogramm össztömeg mellett.
Lazareth a biztonság kedvéért belecsavart egy hatsebességes szekvenciális váltót egy BMW M3-ból, tett mellé még egy kis Sybelle vezérlést, megf?szerezte a szokott Brembo fékekkel és bezárta egy horizontális EMC felfüggesztéssel a munkát. Kimaradt a módositott Momo felni, de ez már szinte csak szálka a sherwoodi erd?ben.
Mondanunk sem kell, hogy a kicsike megvásárolható, igy ha valaki szeretné n?velni az adrenalinszintjét, és ehhez nem elég számára kishazánk közélete, egyszer?en elutal 200 ezer eurót Lazareth úrnak, próbál keresni egy darab aszfaltot, ahol nem ér le V8F és átélhet valamit, amit csak nagyon kevés ember ezen a bolygón.
Legutóbbi hozzászólások