Egy nemzedék n?tt fel a ’70-es években megjelent Joe Bar képregényeken. Vicces figurák akiket egy francia csend?r üldöz egy BMW nyergében.
Két neves motorépít? cég állt össze, hogy tisztelegjenek a sorozat el?tt és megalkossák a maguk Joe Bar-féle csend?rmotorjukat. Els? pillantásnál érz?dik a motoron, hogy a madridi székhely? Radical keze benne van a projektben. A másik cég a Max Boxer, egy szintén spanyol, de BMW-restaurálásra szakosodott m?hely.
A motor színvilága jól tükrözi a Gendarmerie motorjainak hangulatát, még ha színe eltér? is. A piros fejidom mint egy sziréna, körvonalai és az oldalán végighúzodó felirat, ami a francia csend?rséget jelzi, teljesen visszaadja a képregény hangulatát.
A motor építésénél a Radical hozta a t?le megszokott letisztult formákat és jól ötvözte a kor hangulatának megfelel? alkatrészeket némi modern technikával. Az els? futóm? egy Ducati GT-b?l származik akárcsak a felnik. A féktárcsákat egy Monsterb?l emelték át, míg a fékeket ismét – mint már oly’ sok Radical építésnél – az olasz csúcskategóriát képvisel? Discacciati biztosította.
Maga a motor egy BMW R80 ST-re épül, azonban a hátsó leng?villát kicserélték egy R100RS-b?l származóra. A vázba is belepiszkáltak, itt egy R100R alktrészeit fedezhetik fel az avatott szemek. Az els? villát a már említett módon hagyományosra cserélték. A tankot egy Laverda adta, de alaposan módosítva lett, míg a kipufogó szintén BMW és egy S1000RR-b?l származik.
Az átépítés szinte érzékelhetetlenül egyszer? lett. Alig lehet észre venni a komoly változásokat és mi biztosak vagyunk benne, hogy Christian Debarre-nek is nagyon tetszene.
Legutóbbi hozzászólások