EST. 2002

Ducati Monster 1200 és 1200 S 2014

Az Eicma el?estéjén a milánói Leonardo da Vinci múzeumban  mutatkozott be a Ducati várva várt szörnyetege, a Monster 1200, kétféle változatban (standard és ‘S’). 1992 óta íródik a Monster történelme, és ahogy elnézzük, újabb arany fejezetek következnek. 


Az aktuális 1100EVO modellhez képest számos és lényeges változást hegyzünk, kezdve persze a blokkal. Az 1198 köbös Testastretta 11° DS dolgozik az új  Monsterekben, egy szegr?l-végr?l Superbike-származék er?forrás. A 135 illetve az S esetében 145 lóer?s teljesítmény (7.250 percenkénti fordulaton leadva) alapos tiszteletet parancsol. A forgatónyomaték csúcsa 118 Nm illetve 124,5 Nm, a száraz tömeg mindkét verziónál 182 kg, a 17,5 literes tankot teletöltve és teljesen menetkészen 209 kg-mal mérlegelnek a Monster 1200-ak.

Az új blokk miatt át kellett szabni a vázat is, ett?l persze még izmosabb lett a motor összhatása. A felfüggesztések és a fékek els? osztályúak, persze az alapmodell és az S között van némi differencia.

Nyolc fokozatú kipörgésgátló, három állású ride by wire, RMD (Riding Mode Ducati) térképek, TFT technológiás m?szerpanel, megújított ergonómia, új fényszóró és egy innovatív nyeregmagasság-állító rendszer jellemzik a motort, címszavakban.

Az 1200 Ducati-pirosban, piros vázzal és fekete felnikkel lesz kapható, a Monster 1200 S pedig egy klasszis fehét fényezéssel, bronzszín? vázzal és fekete kerekekkel is támad, a rosso Ducati-válfaj mellett.

ugrás fel