A 2013-as modellhez képest csak apróbb változásokat jegyez a CBR1000RR, de a Honda azért megteszi a t?le telhet?t, hogy fenntartsa a sportmotorok szerelmeseinek érdekl?dését. Bedobják az SP-t (Sport Production, amely az új Superbike-korszakba vezeti át a márkát – az átalakuló sorozat és az EVO-formula bevezetése új kihívás elé állítja majd a gyártókat.
Egy válasz a kihívásokra ez az SP modell, többszörösen állítható Öhlins felfüggesztésekkel (NIX30 teleszkóp 43 mm-es szárátmér?vel, TTX36 rugóstag), Brembo monoblokk els? féknyergekkel (négy dugattyús), néhány helyen módosított vázzal, dedikált villahíddal és egy exkluzív Honda-trikolor grafikával és aranyban játszó felnikkel, rajtuk az elmaradhatatlan Pirelli Supercorsa SP-szett.
A soros négyhengeres (999,8 köbcenti) megkapta ugyanazt az upgrade-et, mint amit a CBR1000RR alapváltozata a 2014-es modellévre, ez 3 LE pluszt jelent a 2012/13-as verzióhoz képest. Az SP, mivel kifejezetten pályagép, speciálisan egyszemélyes, csúszásgátló betéttel ellátott farokidommal érkezik.
Legutóbbi hozzászólások