Megváltozoztt a piac az elmúlt évtizedben. A régi gyártók képtelenek megállítani a Brembo szárnyalását. Az olasz fékgyártó szépen lassan minden fellegvárat bevesz.
Nem is olyan régen a Suzuki GSX-R-en t?nt fel a Brembo felirat, mint különleges extra. A mostani milánói show-n pedig már a Honda is bemutatta az új M4 30/32 Brembóval szerelt Fireblade SP-t. A most bemutatott termékek közül kett?vel érdemes külön is foglalkozni.
Az els? az RCS 14, amit a gyártó kimondottan a kisebb teljesítmény? fékek használóinak készít. Az egydugattyús, két dugattyús, illetve a vele egyenérték? két dugattyús úszó féknyergekhez tervezett RCS 14 f?fékhenger nagy ?rt hivatott betölteni a piacon. Rengeteg motor használja jelenleg is ezeket a fékrendszereket és teljesítményük és használhatóságuk nagymértékben n?het az új RCS (Ratio Click System) technológiával.
Az állítása igen egyszer? és a megszokott 18-20 beállítás is rendelkezésünkre áll. Ahogy a Brembo fogalmaz, az er?teljes fékezés érzése állítható, függ?en az út- és id?járási viszonyoktól.
A második termék a teljesn új MCS sorozat 19-21-es tagja. A legújabb innováció, amit a Brembo fel tud mutatni és szinte már természetes, hogy egy másik olasz gyártó dicsekedhet ezzel az újdonsággal is. A Ducati által bemutatott 1199 Superlight már ezzel az a technológiával dolgozik.
Az MCS könnyedén állítható a megfelel? teljesítményre.
Legutóbbi hozzászólások