Szinte nincs olyan komoly gyártó, amely nem szeretne egy szeletet a világ legjobban fejl?dd? piacából, vagyis Indiából. Ez teljes mértékben érthet?, ahogy az is, hogy a modelleket a helyszínen gyártanák. A Triumph kis lemaradásban van, de nekik egyáltalán nem volt hasonló modelljük igy teljesen új fejlesztést kellett tervezni.
Indiában készül de Európa is kap majd belöle
Megfigyelhet?, hogy a gyártók jól alkalmazkodnak az indiai piac sajátosságaihoz, így egy sikeres nagyobb modell formavilágát ültetik át a kistesvérek terveibe. Igy tett a Kawasaki, a Yamaha, de még a Honda is. A KTM-r?l nem is beszélve.
A Triumph a Daytona 600 megjelenését formálta újra – illetve rá – a 250-es új modellre.
A kategóriának megfelel? kerékméret szépen kidolgozott felnivel, elöl egy tárcsafékkel. Kb ennyit tudunk megállapítani a kémfotokról. Illetve azt már magától a gyártól tudjuk, hogy 2015-t?l érkezik és az európai piac is kap bel?le.
Legutóbbi hozzászólások