EST. 2002

BMW Track Grinder az Urban Motortól

Az ?szi dömpingben bemutatott temérdek új motorkerékpár közül az egyik legnagyobb érdekl?dést kiváltó, de legalábbis a kedélyeket leginkább felkavaró darab a BMW R nineT volt. Ahogy a frenetikus bemutató filmb?l is világossá vált, a BMW 90. évfordulós roadstere megjelenése pillanatában az épít?k kedvenc alapanyaga lett.

BMW NineT Urban motor  

BMW NineT Urban motor  

Magát a modellt a berlini BMW gyárban múlt héten kezdték el összerakni, szintén Németországból pedig megérkezett az els? fecske, a gyártást megel?z? workshopok terméke, az Urban Motor nineT átépítése.

Peter Dannenberg, az Urban Motor egyik f?nöke Spanyolországban, a sajtóteszten próbálhatta ki a BMW-t, a hivatalos bemutató el?tt, így már akkor elkezdhetett agyalni, hogyan fogja átszabni a bajor roadstert felkavaró ’Track Grinderré”. A blokkhoz nem nyúltak (1 170 köbcentis, leveg?/olajh?téses boxer, 110 LE, 119 Nm), sokkal inkább a vizuális élmény feljavítására helyez?dött a hangsúly, legf?képpen a három színb?l álló grafikai séma alkalmazásával.

BMW NineT Urban motor  

BMW NineT Urban motor  

Új az alu tank, ami szépen illeszkedik a motor vonalvezetésébe, és házon belül készítették a farokidomot is. Hátulra ledes féklámpa került, elöl pedig egy kis, 50 mm átmér?j? fényszóró kapott helyet szokatlan helyen és formában. A ledes m?szerpanel a Motogadget terméke, kompletten alkalmazható a BMW Can-Bus rendszerével. A clip-on félkormányt a Gilles Tooling, a lábtartókat a Tarozzi, a kipufogórendszert a Supertrapp jegyzi.

BMW NineT Urban motor  

BMW NineT Urban motor  

BMW NineT Urban motor  

BMW NineT Urban motor  

BMW NineT Urban motor  

BMW NineT Urban motor  

ugrás fel