Valójában nem is egy, hanem két tervet láthatunk, két teljesen különböz? energiaforrás felhasználásával.
Az 1920-as Ariel újragondolása igen markáns lett. Magán viseli az összes divatos retró jegyet, teszi ezt úgy, hogy a modern er?források is illeszkednek a tervbe és a hangulatba. Ianis jól választotta meg a felhasznált anyagokat és figyelt a színek összhangjára is. A b?r pántok, rugós nyergek, a Springer villa mind-mind a kor szellemiségét idézik és egyben meghatározó stíluselemek is.
Érdekes fejidom és jól eltalált szinkombináció
A két er?forrás nagyban eltér egymástól. Az els? modell gázmeghajtású Honda GHX50 blokkja 55 km/óráig képes felgyorsítani a retró cirkálót. Hatótávolsága 112 km, amit egy 2,3 literes tartály megtöltésével érhetünk el.
Testvére elektromos technológiát használ és magát az energiát biztositó akkumulátorokat V alakzatban helyezték el. Megtartva a motor formavilágát. A csomag egy hátsó kerékre helyezett 500W, 36V er?forrást táplál. Végsebessége valamivel alulmúlja a gázos változatét, de ? is képes 43 km/óráig felgyorsulni. A teljes t?ltés id? nyolc óra, hatótávolsága 32 km.
Sok elektromos motor kerül mostanában a piacra, de kevés az eredeti ötlet. Olyan, ami a régmúlt meghatározó motorjait kelti újra pedig szinte egyáltalán nincsen. Jó lenne újra látni a gyönyör? Arielek közül párat, mégha átépítésr?l és újragondolásról is van szó.
Legutóbbi hozzászólások