Eddig is tudtunk róla, az MV tudatosan építette fel és tartotta folyamatosan melegen a Dragster témát. Az olasz motorgyártó nagy fejl?désen ment át az elmúlt id?szakban és szerencsére nem csak a marketingeszközök terén mutat pozitív változást.
Folyamatosan képes izgalmas modelleket bemutatni, ráadásul jó ütemérzékkel teszi ezt. Szinte mindenki Milánóban mutatta be az újdonságait és ezzel sok modell ‘elveszett’ a nagyok mellett vagy nem kapott akkor hangsúlyt, mint egy kora tavaszi bemutató esetében. Az MV kivárt és tálalta a Dragstert.
A motor felépítése rendkívül érdekes. Szinte együlésés verziónak t?nik, valójában két személy szállítására alkalmas. A megszokott hátsó konzolt a tervez?k a Ducatinál használt módon leng?karra szerelték, így a farokidom különleges tervezése fokozottan fejti ki hatásást. Ügyes megoldás, amit még fokoz a 200/50-es hátsó gumi keltette dragsteres hatás.
Az egy leng?kar és az MV-ken megszokott hármas kipufogó nagyon látványos kombináció. Kevés gyár mondhatja el magáról, hogy minden normának megfelel? kipufogórendszere ennyire kecses és kifinomult. Az üléspozició kényelmesnek hat amiben nagy szerepe van a az integrált, két részb?l felépül? kormánynak.
Maga az er?forrás a már megszokott 800 köbös, ezen a gyártó nem változtatott. Elektronikában is igen gazdag a választék. A Dragster három vezetési módot kínál alapban, ezek a Sport, Normal és Rain üzemmódok. Ezen kívül kikapcsolható és nyolc szinten szabályozható kipörgésgátlót is kapunk, ha az új MV mellet döntünk.
A fékek a megszokott csúcskategóriát képviselik, hátúl 220 mm, míg el?l 320 mm átmér?j? tárcsák, négydugattyús nyergek és Brembo, mint márka. Szériafelszerelés az ABS. A futóm? teljes mértékben állítható, a teló a Marzocchi m?helyéb?l származó 43 mm-es verzió.
Ami azonban a legjobb az MV-ben, az a jól eltalált ára. A két színben kapható itáliai különlegesség 13.900 eurós áron vásárolható meg. Természetesen ez még mentes a hazai terhekt?l.
Legutóbbi hozzászólások