Az új tulajdonos és a management valóban mindent megtesz azért, hogy talpra állítsa a minszki motorgyártást. Alig mutatták be túraendúrójukat, máris itt van két újabb modell.
Az er?forrás azonos, így megközelít?leg a teljesítmény is. A most bemutatott R250 szintén 26 lóer?s, hatsebességes váltóval szerelik, és 145 km/h végsebességre képes. Súlya azonban sokkal kedvez?bb, 123 kg szárazon. Elöl egy 300 mm-es, hátul pedig egy 200 mm-es tárcsafék gondoskodik a megfelel? féker?r?l.
Az árát még mindig csak becsülik, valószín?leg 3000 euró körül lesz.
A C4 250 jelzés a modellcsalád naked verzióját takarja. Itt eltért a gyár az eddigi papírformától: a teljesítményt lecsökentették 19 lóer?re, ennek megfelel?en az er?forrás ötsebességes váltót kapott. A végsebességet 110 km/órában adta a meg a gyártó. Eltér? a fékrendszer is, ellentétben a testvérmodellekkel itt elöl két tárcsafék lassítja a C4-et. Fém fékcs?vel, sebességfokozat visszajelz?vel és üzemanyagszintjelz?vel is ellátták a kis M1nsk nakedet. Súlya kicsit nagy, 155 kg, igaz, 16,5 literes üzemanyagtartállyal szerelik.
Pontos ára nem ismert, sajtóforrások szerint 2400 euró körül várható.
Legutóbbi hozzászólások