A múlt heti sepangi teszten a spanyol egyértelm?en nem talált kiutat a gumiproblémájából. A 2014-es Bridgestone abroncsokra nem jól reagált az M1. Az ausztrál gumiteszten azonban komoly el?relépés történt. Lorenzóék három keveréket probáltak ki, és bár az els? nap végén még nem tudta megmondani, hogy a három közül melyiknek a legjobb a tapadása, a motor reakciója hatalmas javulást mutatott.
‘Az utolsó verzió t?nt a legjobbnak a három közül. Bár mindegyik keverék nagyon hasonlít a tavaly használt összetételhez, mégis jobb az új verzió tapadása’.
Az els? nap legjobb köridejét a Yamahás versenyz? jegyzi (1’29 .213).
Lorenzo Pedrosához hasonlóan igen rossz fizikális állapotban kezdi az idei évet. Mindkét spanyol versenyz? komoly m?téten esett át az elmúlt hónapokban, és felépülésük még korántsem tökéletes. Fáradtságra és fizikai gyengeségre panaszkodnak.
Rossiék is megtalálták a helyes irányt, legalábbis az olasz versenyz? err?l számolt be, és láthatóan megkönnyebbült a gumiproblémát illet?en.
‘Lorenzónak sikerült nagyon jó id?t futnia az új abroncsokon, és ez rendkívül pozitív. A múlt héten komoly gondjaink voltak. Mi a teszt els? id?szakában nem a gyors körre törekszünk, hosszú távon szeretnénk gyorsak lenni és egyenletes teljesítményt felmutatni. Teszteltük a gumikat több mint tíz körön keresztül, és az abroncsok alig vesztettek a tapadásból, ami az ausztrál pálya aszfaltján komoly teljesítmény és nagyon jó jel az idei évre.’
Rossi a hosszú etapokra koncentrálva is képes volt a képzeletbeli harmadik helyre regisztrálni magát és az M1-et a teszt els? napján. A fejleményekr?l folyamatosan beszámolunk.
Legutóbbi hozzászólások