Akinek volt már szerencséje Ducati Diavelt vezetni, az tudja, hogy szinte semmihez sem hasonlítható élmény, mikor az ember felemeli a kitámasztóról, és azzal szembesül, hogy a cruisereknél megszokott hatalmas tömeg helyett mindössze 210 kilogrammot kell mozgatnia.
2014-t?l ez az érzés még öt kilóval könnyebb. Hogy hol talált a gyár az egyébként is pille könny?, de annál er?sebb motoron még öt lefaragható kilogrammot, azt nem tudjuk, de a hírnek az új tulajdonosok bizonyára örülni fognak.
Az er?forrás maradt 162 lóer?, ami teljesen érthet?, hisz semmi nem indokolta a motor erejének további növelését. Ami viszont változott, az az els? fényszóró: az új modellen már LED technológiával m?köd? lámpa világítja meg az úttestet.
Átdolgozták a kipufogó rendszert, így a 2014-es modell már egy teljesen új kipufogóval jelentkezik. A fékeken az ABS-t a Bosch 9MP ABS rendszere biztosítja.
A kínálatban megmarad az alap Diavel változat és a Carbon jelzés? modell is.
B?vebb információ a hazai forgalmazónál: Full-Gas Balatonboglár
Teszt: Ducati Diavel Carbon – Válság van, de nem a Ducatinál
Legutóbbi hozzászólások