A motort hétf?n mutatták be Bangkokban, és néhány héten belül az európai márkakeresked?khöz is begurul. A Tricity-nek nincs igazi versenytársa a kategóriájában, mivel a szintén háromkerek? Piaggio MP3 és a Peugeot Metropolis henger?rtartalma is jóval nagyobb, mint 125 cmł, és az áruk is borsosabb.
A vízh?téses, négyütem?, 125 cmł-es, fokozatmentes automata váltóval szerelt blokk vadiúj fejlesztés, és a gyártó szerint igen kedvez? az üzemanyag fogyasztása. A motor hatalmas tárolórekeszt kapott az ülés alatt, és ledes fényszórót. A robogó tervezésekor szempont volt a lehet? legkedvez?bb tömeg elérése, menetkész tömege 152 kg, ami jóval kevesebb a Piaggio MP3 LT 200 kilójánál, de az 300 cmł.
A Tricity koncepcióját 2013 novemberében Milánóban ismerhettük meg. Akkor azt mondták, az ára nem lesz több 4000 eurónál, és úgy t?nik, a gyártó tartja az ígéretét. Ez a szám alig több, mint a fele a Piaggio MP3 árának.
A fejidom alatt egy könny?, paralelogramma alakú elem gondoskodik róla, hogy a Tricity ugyanolyan jól dönthet? legyen a kanyarokban, mint egy hagyományos kétkerek? robogó. A villákhoz és a váznyakhoz kapcsolódó paralelogramma elem feladata, hogy kanyarba érkezéskor biztosítsa az els? kerekek egymással párhuzamos d?lését.
A Yamaha egy másik szabadalmazott újítása az egyedi, tandem els? teleszkóp, ami kerekenként két különálló teleszkópszárat jelent: a hátsó szárak a tartásért, az els?k a csillapításért felel?sek.A teleszkópok az els? kerekeknél egymástól függetlenül m?ködnek, és nyelik el az egyenetlen utak kellemetlenségeit, és biztosítják a sima és stabil érzetet.
Legutóbbi hozzászólások