A teszt száraz, napos id?ben zajlott. A nap egy harminc perces etappal kezd?dött, mely során egy rövidebb pályát teszteltek a résztvev?k, hogy kiderüljön, ennek használata növeli-e a biztonságot a jöv?ben. A versenyz?k a következ?, asseni futamon számolnak majd be a GP Biztonsági Tanácsnak az itt szerzett tapasztalatokról.
Marquez és a Repsol Honda a motorbeállításokat és az elektronikai beállításokat tesztelte a következ? asseni és sachsenringi futamokra készülve. Marquez és a többi versenyz? egy új Bridgestone els? gumit is teszteltek, amely a szezon folyamán kés?bb kerülhet bevezetésre.
A Movistar Yamaha MotoGP csapat, Jorge Lorenzo és Valentino Rossi egy 2015-ös blokkot próbáltak, és egy új Akrapovic kipufogórendszert. A spanyol és az olasz három, illetve kilenc tizeddel mentek rosszabb körid?t, mint Marquez 1’41.184-e.
A ducatisok a Michele Pirro által a hétvégén használt friss szoftvert tesztelték. az olasz tesztpilóta még két napig tölt Barcelonában, és folytatja a munkát.
Randy de Puniet új blokkot próbált a Suzuki MotoGP Test Team számára, ? is Barcelonában tölti a következ? két napot. A váz és a szoftvert kardinális kérdés még a jöv?re visszatér? csapat számára, jelenleg a katalán pályára keresik a megfelel? beállításokat.
Stefan Bradl a felfüggesztés geometriáján és az elektronika hibáin dolgozott. Alvaro Bautista a féktesztet követ?en hamar befejezte, még nem heverte ki a szombati esést.
Scott Redding (GO&FUN Honda Gresini) új geometria beállításokat próbált, és a többi Open kategóriás csapattal együtt a Magneti Marelli új szoftverét tesztelte.
Legutóbbi hozzászólások