A Vespa mostantól Primavera és Sprint modelljei els? fékét szereli blokkolásgátlóval, ami kétségtelenül sokat tehet a motorosok biztonságáért, a hátul marad a klasszikus dobfék. A Vespa kifejezetten a kisméret? vázhoz készült egyedi ABS-t használ, ami könnyebb, így nem befolyásolja a motor teljesítményét, ugyanakkor stabilitást és hatékonyabb fékezést biztosít lazább tapadású talajon is.
Az ABS mellett az olasz robogógyártó a legutóbbi modelljeibe más, biztonságot fokozó eszközöket is beépített: a Vespa Primavera és Sprint váza 36%-kal merevebb, mint az el?d LX és S modelleké volt, a hosszirányú merevsége 54%-kal javult. Ezen kívül a Primavera és a Sprint els? rugóstagjai is újratervezésen estek át, csökkent a teleszkópok súrlódása és javult a komfortérzete, hatékonyabban nyelik el az útegyenetlenségeket.
Az ABS-szel szerelt Vespa modellek árai 390 euróval lesznek magasabbak az ABS nélküli verzióknál.
Legutóbbi hozzászólások