Az Indian az egyik legtradicionálisabb még m?köd? motorgyár a világon, ráadásul büszkén viseli az els? amerikai motorgyár címét. Az évekig tetszhalott állapotban szunnyadó brand az elmúlt években új befektet?kre talált és leginkább önmagára. Folyamatos a fejl?dés mind az er?források, mind a kiegészít?k terén.
A Roadmaster nevéb?l adódóan az utakra született, vezérhajója a márkának, legalábbis ha a méret fel?l közelítjük meg a palettát. Meglepetés a most bemutatott modell, mert bár mindenki tudott a frissítés érkezésér?l, jóval kés?bb, csak ?sszel várta a szakma a motor leleplezését.
Az er?forrás módosításról jelenleg nem szólnak a hírek, de minden más finomodott, és hogy miért oly népszer? egy ilyen modell a tengerentúlon, azt mindjárt be is mutatjuk.
A Roadmaster az amerikai piacon az Electra Glide-dal száll ringbe a vásárlók kegyeiért, a tervez?k pedig tudták, hogy nem könny? megverni az Electrát, ami valóban telitalálata tengerentúlon. Els?sorban a kényelmet és a funkcionalitás színvonalát emelték szinte szó szerint az egekbe. Nézzünk pár elképeszt? kiegészít?t.
A hátsó táska mérete 64,4 liter, de még a keszty? tartó is több mint 3 literes. A teljes tárolótér kapacitás, amivel rendelkezünk, ha úgy érezzük, nekivágnánk egy kisebb túrának, 143 liter. Természetesen teljesen id?járás független csomagterekr?l beszélünk, vagyis nem lesz vizes a gardróbnyi ruha, amit az utas belepakol az egyébként egy mozdulattal eltávolítható kofferekbe.
Ezzel még nincs vége a koffer háborúnak, ugyanis távolról nyitható és zárható a koffer rendszer, így ha bent marad a fés?, nem kell visszasétálnunk az utassal. Cseles.
Megnövelték az utasteret – ami ezzel véleményünk szerint átlépte egy Airbus els?osztályának szintjét -, és állítható lábtartó illetve padló került bele.
Valódi b?r ülés leírhatatlan min?ségben, és természetesen teljes egészében f?thet? ül?felülettel. A f?tés programja a markolatot is felforrósítja igényeink szerint, ráadásul tíz el?re programozható zónával rendelkezik.
Érdemes még megemlíteni, de csak vicc kedvéért:
– állítható Horizont szélvédelem,
– keréknyomás ellen?rz? rendszer,
– nagyteljesítmény? ABS rendszer,
– kulcsnélküli gyújtás funkció,
– Pathfinder LED világítási rendszer,
– elektronikus tempomat,
– 200 wattos sztereó rendszer,
– navigáció, Bluetooth a kommunikáció és tájékozódás jegyében.
Itt most abbahagyjuk, mert valószín?leg ennyi mindenkit meggy?zött arról, hogy az Indiannál tudják, mir?l szól a kényelem és a funkcionalitás.
Legutóbbi hozzászólások