Az eddigi fekete és krémszín? változat mellett mostantól sötét metálkékben és ezüstben is választható.
Az egyik legszembet?n?bb változás az ülést érinti: kapott egy toldatot, ami az utas számára kényelmesebbé teszi a motorozást. Az eddigi ülés is gyönyör? volt, de a rövidnél kicsit is hosszabb távon már nem a kényelem volt az er?ssége. Az új, kétrészes ülés úgy t?nik, megoldja ezt a problémát, és illik is az új, hosszabb tengelytávú Bellissimához.
Új kerekeket is kapott a 946 Bellissima, amik ha lehet, még szebbek, mint az el?z? sorozaton voltak. Észrevehet? a kapcsolat, az új kerék is öntött, hasonlóan rövid küll?-mintázattal, amik ezúttal csavart alakzatot mutatnak.
Az el?z? modellhez opcionálisan rendelhet? csomagtartó a Bellissimán már alapfelszereltség, amihez választható b?rtáska vagy pótkerék is kaphat rajta helyet, de ez szerintünk inkább a hagyomány miatt. Vajon a Vespa tulajdonosok közül hányan fognának neki kereket cserélni? Viszont kevés romantikusabb kép létezik, mint egy pótkerék egy Vespa hátulján.
A 946 Bellissima az alapjait tekintve nem változott. Továbbra is kézzel készül a Vespa gyár egyik csendes zugában, egy motor összeszereléséért továbbra is egy ember felel?s. Szíve egy egyhengeres, 124 köbcentis, négyütem?, háromszelepes blokk, ABS-szel és ASR kipörgésgátlóval kiegészítve, acél monocoque vázzal és alumínium elemekkel.
Bellissima!
Legutóbbi hozzászólások