A KTM 125 Duke 2011-es megjelenése látványos értékesítési eredményeket hozott az osztrák gyártó számára, a kis Duke hamar a legnépszer?bb motorrá vált saját kategóriájában, ráadásul ez volt az els? ABS-szel szerelt 125-ös.
Most megérkezett szupersport kisöccse, az RC125, a KTM szerint a recept arra, hogyan kell 125 köbcentibe a legtöbb mókát és élményt beletölteni. Els? blikkre elhisszük.
Az RC125 blokkja megegyezik a 125-ös Duke-éval, négyütem?, egyhengeres, 15 lóer?s, mégsem csupán annak sportos, idommal borított változatáról van szó. Az RC125 teljesen új vázat kapott sportosabb geometriával, meredekebb villaszöggel, rövidebb utánfutással és tengelytávval, valamint WP és Brembo alkatrészeket, ABS-t, és GP-stílusú megjelenést és felszereltséget. Minden együtt az agilis és biztonságos motorozáshoz.
Külseje markáns, lendületes, fiatalos. A KTM-re jellemz? szögletes vonalak szép formát rajzolnak a kis 125-ös köré. A fejidomban dupla projektoros lámpa kapott helyet, a hátsó lámpa, a féklámpa és az indexek ledesek. Kétszemélyes ülést kapott, ami jól álcázza magát, és a hátsó lábtartók is egyszer?en leszerelhet?k, ha verseny-küls?re vágyunk.
A KTM azt ígéri, rengetegféle motoros számára lesz kényelmes választás az RC125 akár városi cirkáláshoz, akár izgalmas kanyarokhoz.
Az er?t a ByBre Brembóval közös fejlesztés? fékei uralják, elöl négydugattyús, radiális nyereg lassít 300 mm-es tárcsával, hátul 230 mm-es tárcsa. A Bosch kétcsatornás ABS-e sztenderd és kikapcsolható.
A KTM RC125 hazai érkezése szeptemberre várható. Az árát még nem tudni, várhatóan 10%-kal lesz drágább a 125-ös Duke-nál.
Legutóbbi hozzászólások