A tulajdonos a pipeburn.com oldalán látott egy motort az ausztrál srácoktól, amibe azonnal beleszeretett, és úgy döntött, velük építtet magának kétkerek? járm?vet a Melbourne-i közlekedéshez. Vásárolt egy CB400-ast, és elküldte nekik.
A folyamat els? lépéseként vázig bontották a CB-t. Új váznyúlványt és laposabb ülést kapott, b?rrel bevont neoprén, a Salty Speednél házon belül készült. A hátsó sárvéd?t rövidebbre vágták, az els?t alumíniumra cserélték, ami a WM Japan munkája. A felnik az eredetiek maradtak, csak a küll?ket cserélték rozsdamentesre, és Firestone Deluxe gumik kerültek rájuk.
A fékeket teljesen felújították, az els? f?fékhengert Nissinre cserélték. Az els? teleszkópok maradtak az eredetiek, és a porfújást követ?en visszakerültek a motorra, a rögzítésr?l a Dime City Cycles háromszög? villahídja gondoskodik. Egyetlen DCC kilométeróra került az eredeti m?szerhalmaz helyére.
A ’70-es évek motorjaira jellemz? gyakori elektromos hibákat kiküszöbölend? új kábeleket kapott a CB fekete fonott borítással. Az új segédváz alatt az akkumulátor és a Rick’s Electrics transzformátora lapul. A gyújtáskapcsoló és a start gomb új helyre került, az akksihoz. Az átépítés során a blokk érintetlen maradt, csak egy új kipufogó került a motorra.
Nekünk bejön az eredmény. Ti mit gondoltok?
Legutóbbi hozzászólások