Nem, mintha a jelenlegivel sok bajunk lenne, egy igen komoly V4-es blokk hajtja, elektronikai csomagja a legjobb a szegmensben, és hihetetlen élmény motorozni vele.
Az Aprilia nem elégszik meg ennyivel, a 2015-ös frissítésben érkezik néhány apró módosítás, például az új kipufogórendszernek köszönhet?en 170 lóer?re n? a legnagyobb teljesítménye és 112 Nm-re a nyomatéka.
Ezt leszámítva a 2015-ös modell megegyezik a 2014-essel, ami a Tuono V4 R-hez képest a verseny ABS-ben, a Brembo M432 Monoblock radiális els? féknyeregben, a megnövelt tankkapacitásban és a kényelmesebb tankformában különbözik.
Bennfentes infók szerint az RSV4 megújulása 2016-ra várható, vagyis az új Tuonóra sem kell sokkal tovább várnunk.
A 2015-ös V4 R APRC ABS matt fehérben és matt feketében szeptembert?l vásárolható meg az Aprilia kereskedésekben.
Legutóbbi hozzászólások