A könnyebb kezelhet?ség érdekében átdolgozták a vázgeometriát, 6 lóer? plusz teljesítményt csempésztek a blokkba, ami így 199-re nyúlik, a legnagyobb nyomatéka 112 Nm. A tömegéb?l veszített 4 kilót, így menetkészen, ABS-szel már csak 204 kiló a 2015-ös bajor szupersport-ver?.
Az extra teljesítmény a 998 köbcentis, sornégyes blokk átdolgozott hengerfejének köszönhet?, és a nagyobb airbox és rövidebb légbeöml?k is hozzátettek a javuláshoz. Az 5000-es percenkénti fordulatszám fölötti nyomatéknövekedés és a lineárisabb és szélesebb nyomatékgörbe szintén segít az S1000RR-nek kigyorsításkor.
A tömegcsökkenés egyik oka az átdolgozott kipufogórendszer, ami 3 kiló mínuszt hozott. Könnyebb lett a váz is, megváltozott a kormánytengely szöge, ezáltal az utánfutás, illetve megváltoztatták a leng?kar bekötési pontját, így a tengelytáv is módosult. Az új akkumulátor tömege is kevesebb lett egy kilóval.
A 2015-ös S1000RR elérhet? lesz elektronikus (DDC) futóm?vel, ami korábban a HP4 sajátja volt, és els? alkalommal jelenik meg sportmotoron tempomat.
Legutóbbi hozzászólások