A GSX-S a 2005-ös GSX-R1000 blokkját használja a felhasználás kívánalmainak megfelel?en kevésbé hegyesre hangolva. Könnyed teljesítmény, kompromisszummentes kényelem – mondja a Suzuki sport roadsterér?l.
Az idomos és a meztelen változat is azonos technikai alapokra építkezik. A 2005 és 2008 között gyártott GSX-R1000 999 köbcentis, soros négyhengeres blokkját kapták meg frissített változatban. Új, 3 százalékkal könnyebb dugattyúk, a vezérm?tengely bütyökprofiljai által szélesebb használható nyomatéktartomány, az iridiumos gyújtógyertyáknak köszönhet?en er?s égés, a hengerfuratokat pedig a Suzuki által kifejlesztett SCEM felületkezeléssel látták el. Mindez kb. 155 lóer?vel és 108 Nm nyomatékkal kecsegtet. Az új h?t? hatékonyabban szabályozza a motor h?mérsékletét.
Három fokozatú kipörgésgátlóval látták el a GSX-S-t, ami még a GSX-R-nek sem szériafelszereltsége. A rendszer másodpercenként 250 pillanatban rögzít és dolgoz fel adatokat, melyek alapján dönt a beavatkozás szükségességér?l. Sport, Road és Wet üzemmódok, vagy az elektronika ki is kapcsolható.
A fékek a 2014-es GSX-R1000-r?l érkeztek radiális Brembo monobloc formájában, ami igény esetén ABS-szel kiegészítve is rendelhet?.
Suzuki GSX-S1000 2015
Állítható fényerej? LED-es m?szerfalról adatok tömkelegét olvashatjuk le, úgy mint a sebességet, fordulatszámot, a megtett távolságot, az aktuális váltófokozatot, h?mérsékletet, fogyasztást, a kipörgésgátló aktuális módját, az id?t.
A GSX-S új vázat kapott a könnyed kezelhet?ség jegyében, aminek kisebb a tömege a jelenlegi GSX-R1000 vázánál. Leng?villája egyenesen a GSX-R-r?l származik.
Újak az öntött alumínium kerekek is, elöl 120/70 R17, hátul 190/50 R17 méret? gumikkal. Elöl 43 mm-es KYB fordított teleszkópokat kaptak a GSX-S testvérek, ami minden szempontból állítható (húzó és nyomófokozati csillapítás, rugóel?feszítés), míg a hátsó rugóstagon a húzófokozati csillapítást és a rugó el?feszítését tudjuk variálni.
Suzuki GSX-S1000F 2015
Feldobja a kombót a Renthal FatBar kormány. Az Easy Start System egy újítás, amivel az indítógombot az autók indításához hasonlóan elég egy pillanatra megnyomni, nem kell a beindulásig nyomva tartani. A kuplungot sem kell behúzni többé az indításhoz.
A különbség a két változat között az idomzatban rejlik, valamint az F változat dupla els? lámpát kapott, míg a meztelen szimplát.
Legutóbbi hozzászólások