2011-ben az els? Crossrunnerbe a korábbi VFR800 váza és blokkja került, csak a Crossrunnerben sokkal lazább, egyenesebb üléspozícióval párosult.
A gyár 2015-re megnövelte a teljesítményét (105 LE lesz 10 250-es percenkénti fordulatnál), sportosabbra rajzolta a vonalait, a farokidoma rögtön a CBR600RR-rel kokettál. Két fokozatban állítható, plusz kikapcsolható kipörgésgátlót kapott, elöl 25 mm-rel, hátul 28 mm-rel hosszabb teleszkópokat, új kerekeket és féket.
Az alumínium hídvázhoz jöv?re egy új, könnyebb segédváz csatlakozik, és szintén új, alumínium egykarú leng?villa.
A „felár nélküli extrák” sorában ABS-t, LED világítást, magától kikapcsoló irányjelz?t és f?thet? markolatot találunk.
Legutóbbi hozzászólások