EST. 2002

BMW R1200R és R1200RS

2012-ben debütált az R1200GS 125 lóer?s vizes boxermotorjával, amire a bajor gyártó idén két új modellt is tervezett.

BMW R1200RS

Egyre kevésbé van a motorozásnak olyan ága, ahol a BMW ne lenne jelen. Az R1200RS az R-szériát egészíti ki.

A recept rém egyszer?: vedd a 2012-es R1200GS 125 lóer?s blokkját, tedd bele egy vadiúj térhálós acélvázba, tegyél alá fordított teleszkópokat, hátra paralever rugóstagot, párosítsd a szokásos kardán hajtással és a hosszú utak során kényelmes fél-idomzattal. Alapfelszereltség az ABS, az automatikus stabilitás kontroll (ASC, ezzel társul az útviszonyokhoz automatikusan alkalmazkodó kormánygátló) és a kétféle üzemmód, valamint létezik egy opcionális harmadik Pro fokozat is, ami további két lehet?séget tartogat.

Az R1200RS nem egy újabb buta túramotor. Éles vonalú idomzatával, dinamikus hátsó traktusával és magas, kényelmes utasülésével stílusában közelebb áll az S1000RR-hez, mint a túra R1200RT-hez.

BMW R1200RS 2015

BMW R1200R

Ugyanazt a boxer blokkot kapta az R1200R felfrissült változata is szintén új vázban és elektronikával: ABS és ASC két üzemmóddal, plusz opcionális két további.

Az R1200R nem volt korábban kifejezetten izgalmas járm?, de az idei kiállítás-szezont megel?z? hírek és spekulációk valami sokkal klasszabb új R1200R-t sejtettek. A motor stílusa vagányabb és markánsabb lett. Az új m?szerfal analóg és digitális elemeket ötvöz. A motor kulcs nélkül indítható és három színben létezik.

BMW R1200RS 2015

ugrás fel