A Zero S a Z-Force Power Pack akkumulátorra épül, melyb?l egy kisebb és egy nagyobb teljesítmény? választható. A nagyobb ZF12.5 városi használatban több, mint 240 km megtételére képes, ami az opcionális Power Tankkel 300 km-re növelhet?. Autópályán 160 km a hatótávolsága, az akkumulátor élettartama pedig a gyártó szerint 482 000 km, vagyis egyel?re nem kell azon aggódnunk, mennyibe fog kerülni az új akku, ha az els? garnitúra elfárad.
A motor er?forrását leveg? h?ti, 92 Nm nyomatékkal és 54 lóer? teljesítménnyel bír, elérhet? legnagyobb sebessége 153 km/h, de az utazósebessége is 130 km/h.
Biztonság és teljesítmény terén a Zero nem híve a kompromisszumoknak. Alumínium hídváz, elöl-hátul Showa rugóstagok, 17 colos öntött kerekek, Pirelli Sport Demon gumik, elöl 320 mm-es, hátul 240 mm-es féktárcsák és J-Juan féknyergek, Bosch ABS – ezek a további fontos paraméterei.
807 mm-es ülésmagassága a kisebb termet? motorosok számára is biztonságot nyújt, a kezd?k pedig könnyen megkedvelik a kuplung nélküli er?forrás és a szíjhajtás kett?sét.
A Zero SR a Zero S modell alapjaira épül, de továbbmegy a mindennapi használt kívánalmain, és sportosabb, élettel telibb élményt ad azoknak, akik hajlandóak ezért egy többet fizetni.
Az SR kapott egy 660 amperes vezérl?egységet, ami 25 százalékkal nagyobb teljesítményt és 56 százalékkal nagyobb nyomatékot biztosít, vagyis 67 lóer?vel és 144 Nm-rel bír az SR. Legnagyobb sebessége eléri a 164 km/h-t, utazója a 137 km/h-t.
GALID789
Az SR csak a nagyobb, ZF12.5 akksival vagy annak Power Tankkel kiegészített változatával létezik, ami városban 243-297 km táv megtételére elegend?. 4 másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
Az üzemeltetési költségek mindkét változatnál elképeszt?en alacsonyak. 100 km távolság megtétele fél liter üzemanyag árából lehetséges városban, autópályán ennek kétszerese. Az akkumulátorok feltöltése teljesítményt?l függ?en 1 és 2 dollár között terheli meg a pénztárcánkat, a normál akku feltöltés ideje 8 és fél óra.
Az áraik ennek megfelel?en egyel?re elég komolyak, a Zero S 13 500 dollártól, az SR 17 350 dollártól megvásárolható.
Fotó: Zero Motorcycles
Legutóbbi hozzászólások