Júliusban írtunk róla, milyen nagy örömmel üdvözölné az európai piac egy 300 köbcentis sportmotor megjelenését az YZF-R25 mintájára. És tessék!
42 lóerejével és 29 Nm nyomatékával komoly kihívója lesz a Kawasaki Ninja 300-nak, ami 39 lóer?t és 27 Nm-t tud, és a 44 lóer?s, 35 Nm-es KTM RC390-et is megszorongathatja, ráadásul bitang jól néz ki.
A kis R3 acél cs?vázat kapott. Menetkész tömege 169 kg, amivel majdnem eléri az A2 jogosítvány kategóriához meghatározott legnagyobb teljesítmény/tömeg arányt (0,27 LE/kg). Az ABS alapfelszereltség, és a motor öt kilóval könnyebb az ABS-es Ninjánál. A fékezésr?l elöl egy 298 mm-es úszótárcsa gondoskodik, hátul pedig egy 220 mm-es.
Jöv? áprilisban várható az érkezése, „Race Blu’ és fekete színekben választható. A hivatalos bemutatójára a novemberi EICMA-n kerül sor. Nagyon várjuk!
Yamaha YZF-R3 2015 | |
---|---|
Motor | |
Motortípus: | 2 hengeres, folyadékh?téses, 4 ütem?, DOHC, 4 szelepes |
Henger?rtartalom: | 321 cmł |
Furat x löket: | 68 x 44,1 mm |
Kompresszióviszony: | 11,2 : 1 |
Teljesítmény: | 42 LE @ 10 750 rpm |
Forgatónyomaték: | 29,6 Nm @ 9 000 rpm |
Kenési rendszer: | Nedves karter |
Kuplung típusa: | Olajban futó, Többtárcsás |
Karburátor: | Üzemanyag-befecskendezés |
Gyújtás: | TCI |
Indítás: | Elektromos |
Váltó: | Állandó áttétel?, 6 sebességes |
Kihajtás: | Láncos |
Alváz | |
Váz: | Gyémánt |
Els? felfüggesztés: | Teleszkópvillák, Ř 41 mm |
Els? rugóút: | 130 mm |
Utánfutási szög: | 25ş |
Hátsó felfüggesztés: | Leng?karos |
Hátsó rugóút: | 125 mm |
Els? fék: | Hidraulikus tárcsafék, Ř 298 mm |
Hátsó fék: | Hidraulikus tárcsafék, Ř 220 mm |
Els? gumi: | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Hátsó gumi: | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
Méretek | |
Teljes hossz: | 2090 mm |
Teljes szélesség: | 720 mm |
Teljes magasság: | 1135 mm |
Ülésmagasság: | 780 mm |
Tengelytáv: | 1380 mm |
Minimális hasmagasság: | 160 mm |
Menetkész tömeg: | 169 kg |
Üzemanyagtank kapacitása: | 14 l |
Olajtank kapacitása: | 2,4 l |
Legutóbbi hozzászólások