Az oldalkocsis MIR-t egy 749 köbcentis, kéthengeres, 41 lóer?s, 57 Nm-es boxer blokk hajtja, és ez az er? szükség esetén továbbítható az oldalkocsi kerekére is. Vagyis az Orbital White alapszín gyöngyház kék beütéssel ne tévesszen meg senkit, a MIR felfedezésre termett.
A motor állítható MRA plexit kapott, és az oldalkocsiban utazót is plexi védi a menetszélt?l. Az oldalkocsi elején napelem található, ami segíti a motor és az elektromos kütyüink energiagazdálkodását, de ha inkább rakodóhelyre van szükségünk, leszerelhet?, és a helye csomagtartóként használható.
Az oldalkocsi ledes világítást kapott, és lökhárítót, valamint egy a NASA által fejlesztett, visszaver? anyagból készült üléstakaró ponyvát.
Ami a keleti kényelmet illeti, IMZ (az Ural sajátja, állítólag prémium) teleszkópok, állítható Sachs hátsó rugóstag, hidraulikus kormánylengés-csillapító és Brembo fékek gondoskodnak az oldalkocsis békeharcosokról.
És a legviccesebb rész: a villáskulcs. Az Ural humorérzékér?l tesz tanúbizonyságot a MIR oldalára rögzített villáskulcs, rajta egy QR kóddal, ami vész esetén leolvasandó. A kattintás után egy videóhoz jutunk, ami nagyszer?en szemlélteti, mi a teend?, ha már mindent megpróbáltunk. Sajnos csak az Ural saját oldalán elérhet?, de érdemes kattintani.
Az Ural annyira komolyan gondolta a limitált darabszám kérdését, hogy az Egyesült Államokba mindössze húsz darab MIR érkezik, melyek ára egyenként 16 999 dollár, vagyis kicsit több, mint négy millió forint. Az európai piacról egyel?re nincsenek információink.
Azt hiszem, nekem új darabbal b?vült az álom-garázsom.
Fotó: Ural
Legutóbbi hozzászólások