Október elején rukkolt el? a Kawasaki Ninja sorozata új darabjával, a forradalmi (?), kompresszoros H2-vel, ami a szokatlan er?forrásnak köszönhet?en ezer köbcenti henger?rtartalomból akár 296 lóer?t is képes kisajtolni.
Ráadásul olyan formát, idomokat és éleket rajzoltak a japán zöldek a brutál-blokk köré, amit?l az egész motor színtiszta izgalom, az ember alig várja, hogy szemt?l szemben álljon vele, nemhogy a kezében érezze a gázmarkolatot.
Mir?l, ha nem a modell sikerér?l árulkodik, hogy máris designerek vették kezelésbe az alapból impresszív H2-t, hogy egyel?re legalább képzeletben tovább alakítsák és a saját képükre formálják?
A Gannet Design markáns stílusa t?lünk egy kissé távol áll, H2 tervüket elnézve nem gondoljuk, hogy a megvalósíthatóság vagy a praktikum vezérelte Ulfert Janssen ceruzáját, mikor ezt a café racer jelleg? motort rajzolta.
De hát ízlések és pofonok, mi pedig kíváncsian várjuk a további ötleteket, mert biztosak vagyunk benne, hogy lesz még b?ven.
Legutóbbi hozzászólások