Két blokkvariánssal fut mostantól a Panigale 1299 sorozat, az egyik a „sima’ 1299 és az S változat 1285 köbcentis blokkal, a másik az R, ami 1198 köbcentijével továbbra is megfelel a Superstock és Superbike versenyszabályzatnak, ráadásul használja a tavaly a 1199 Superleggerán bemutatott újdonságokat is.
A 1299 modellek új farokidomot és kipufogórendszert kaptak, ami könnyebb, mint az el?z? volt. A normál és az S változatok er?forrása az az új, 1285 köbcentis Superquadro v-kéthengeres, ami a 2011-ben bemutatott 1199 Panigale lelke is volt. A teljesítménye 205 lóer?re n?tt, a legnagyobb nyomatéka 144,6 Nm 8750-as percenkénti fordulaton. És mindez nem több, mint 166,5 kg.
Az új 1299 – a Multistrada 1200-hoz hasonlóan – is megkapta a Ducati IMU-ját (Inertial Measurement Unit), az elektronikus berendezések központi rendszerét, ami összehangolja a kanyarban is m?köd? ABS, az egykerekezés-gátló, a felfelés és lefelé váltásoknál is használható gyorsváltó, a félaktív futóm?, a kipörgésgátló és az üzemmódok m?ködését. A gyorsváltó a bal kéznél elhelyezett gombbal is m?ködtethet? a kuplung vagy a váltókar érintése nélkül.
A 87 köbcenti henger?rtartalom növekedésnek köszönhet?en az 1285 köbcentis er?forrás tíz százalékkal nagyobb nyomatékot és plusz tíz lóer? teljesítményt produkál. A dugattyúk átmér?je 116 milliméterre n?tt, a s?rítési arány 12,6:1-re emelkedett. Áttervezték a dugattyúkat, gy?r?ket és csapszegeket, és az egész blokk hátrébb került a jobb tömegeloszlás érdekében.
A villaszög is változott 24,5-r?l 24 fokra, az utánfutás pedig 100-ról 96 milliméterre csökkent. A leng?kar alsó forgáspontja 4 milliméterrel lejjebb került.
Legutóbbi hozzászólások