A 999,6 köbcentis blokk 201 lóer? maximális teljesítményre képes, ami plusz 17 lóer? az el?dhöz képest köszönhet?en az új airboxnak, injektornak, légbeöml?nek, titán szelepeknek, szeleprugóknak és hengerfejnek. A vezérm?tengely is új és fél kilóval könnyebb, és a hajtókarok tömege is csökkent 40 dekával. Az egész motor másfél kilóval lett könnyebb.
14 milliméterrel hosszabb a leng?villa, így gázadáskor könnyebb a motor elejét a földön tartani. Áttervezték a kipufogót, és az Aprilia továbbfejlesztett elektronika csomagja is jobban passzol az új modellhez.
Bár els? blikkre az el?dhöz igen hasonló, a külsejét illet?en is tartogat újdonságokat a 2015-9s RSV4. Megújult az els? traktusa, új fejidomot kapott, els? lámpát LED-es helyzetjelz?vel és új tükröket beépített LED-es irányjelz?kkel.
Az RR csak matt színekben lesz kapható, Bucine szürkében és Ascari feketében.
Külön rendelhet? Race Pack verseny-csomag, ami alumínium kerekeket és Öhlins futóm?vet tartalmaz.
Négyszáz darabos limitált mennyiségben elérhet? lesz az RSV4 RF változat is Superpole fényezéssel, ami alapból tartalmazza a verseny-csomag elemeit.
Aprilia RSV4 RR 2015 | |
---|---|
Motor | |
Motortípus: |
hosszanti elrendezés?, 65° V4, négyütem?, folyadékh?téses, DOHC, hengerenkélnt négy szeleppel |
Henger?rtartalom: | 999,6 cmł |
Furat x löket: | 78 x 52,3 mm |
Kompresszióviszony: | 13,6:1 |
Teljesítmény: | 201 LE (148 kW) @ 13 000 rpm |
Forgatónyomaték: | 115 Nm @ 10 500 rpm |
Indítás: | Magneti Marelli digitális elektronikus indításrendszer |
Kuplung: | többtárcsás, olajban úszó |
Er?átvitel | |
Sebességváltó: | 6 fokozatú Aprilia gyorsváltóval |
Szekunder hajtás: | lánc, 41/16 |
Traction management: | aPRC System (Aprilia Performance Ride Control), Traction Control (aTC), Wheelie Control (aWC), Launch Control (aLC), mindegyik egyedileg állítható és kapcsolható |
Váz és futóm? | |
Els? felfüggesztés: | Ř 43 mm-es Sachs teleszkópvilla állítható rugóel?feszítéssel, húzó- és nyomófokozati csillapítással, 120 mm rugóúttal |
Hátsó felfüggesztés: | Sachs monoshock központi rugóstag állítható rugóel?feszítéssel, húzó- és nyomófokozati csillapítással, tengelytávval 130 mm rugóúttal |
Els? fék: | Ř 320 mm-es úszóágyazású dupla féktárcsa Brembo M430 monobloc radiális féknyergekkel, szinter fékbetéttel |
Hátsó fék: | Ř 220 mm-es tárcsa Brembo féknyereggel, szinter fékbetéttel, Bosch 9MP ABS-szel, három fokozatban állítható, kikapcsolható RLM (Real Wheel Lift-up Mitigation) |
Els? kerék: | alumínium ötvözet, 3,5 x 17′ |
Hátsó kerék: | alumínium ötvözet, 6 x 17′ |
Els? gumi: | 120/70 ZR 17 |
Hátsó gumi: | 200/55 ZR 17 |
Méretek és tömeg | |
Száraz tömeg: | 180 kg (folyadékok és akkumulátor nélkül) |
Üzemanyagtank: | 18,5 l (amib?l 4 liter tartalék) |
Legutóbbi hozzászólások