EST. 2002

Ducati Multistrada 1200 2015

Az új Ducati Multistrada kanyarban is használható Bosch MSC ABS-t kapott, ami az IMU-nak (Inertial Measurement Unit) köszönhet?en hatékonyabbá teszi a fékezést. Az IMU segít az egykerekezés megakadályozásában is (DWC – Ducati Wheelie Control), ami a kipörgésgátlóhoz hasonlóan nyolc fokozatban szabályozza, mennyire szeretnénk, hogy az els? kerék gázadáskor elemelkedjen a földt?l. Az IMU segíti az elektronikus futóm? hatékonyságát is, valamint tempomat is került az új Multistradába.

A küls?t illet?en is számos újítást találunk a kaland-túrázón. Rövidebb lett az els? cs?r és fényezést kapott. Az els? lámpa LED-es, változott a plexi állítási módja, ahogyan az ülésállítás és az ülés méretei is. A vázhoz és a segév?zhoz is finomat hozzányúltak, a hátsó csomagtartó jobban passzol a motor hátsó traktusához.

A Multistrada 1200 S bluetooth kapcsolódási lehet?séget is rejt, a pilóta telefonja összekapcsolható a motor multimédia rendszerével. A telefonra letölthet? mobilalkalmazáson keresztül elérhet?vé válnak a motorozás és a motor adatai, amit megosztahtunk a ducati.com weboldalon vagy más közösségi platformon.

Ezen túlmen?en a Ducati négy személyre szabott csomagot is kínál az arra éhes közönségnek célirányos felhasználáshoz.

Touring Pack: f?thet? markolat, dobozok, középsztender
Sport Pack: Ducati Performance by Termignoni EU szabvány kipufogó, karbon els? sárvéd?, mart alumínium fék és kuplung folyadéktartály kupak
Urban Pack: hátsó doboz, zárható tanktáska, USB csatlakozási lehet?ség
Enduro Pack: plusz lámpák, Ducati Performance ny Touratech kiegészít?k: blokkvéd?, kartervéd?, h?t?véd?, nagyobb talpú oldalsztender, off-road lábtartó

160 lóer?s teljesítménnyel és 209 kilós tömeggel a 2015-ös Ducati Multistrada 1200 izgalmas motornak ígérkezik, de vajon a KTM 1190 Adventure-rel és a BMW S1000XR-rel szemben hogyan teljesít?

ugrás fel