Mérföldk? a 2015-ös BMW F800R modelltörténetében, hogy a gyártó lemondott a felemás els? lámpák koncepciójáról, és elhagyta a versenytársaknál az új trendnek számító els? lámpa alatti „cs?rt’ is.
Nem csak a lámpa, az egész motor új, élesebb, letisztultabb vonalakat kapott, ami szerintünk hihetetlenül jól áll neki, nem csak szebb, de intelligensebb benyomást is kelt. Új lámpa, új oldalidomok és h?t?takaró elemek, miközben a motor hátsó traktusa nagyjából változatlan.
A megújult küls? alatt is találunk jócskán újításokat. A teljesítménye 87-r?l 90 lóer?re n?tt, és rövidebb els? és második sebességfokozatokat kapott, amit?l a motor annál is fürgébbnek t?nik, mint a teljesítménynövekedés papíron indokolná.
El?re fordított teleszkópok kerültek, az ülés 10 milliméterrel alacsonyabb lett (így 790 mm), a nagyobb kényelmet új kormány és lábtartók szolgálják. Újak a kerekek, el?re radiális féknyergek kerültek a 2015-ös F800R-re.
Nem kérdés, hogy az alapfelszereltség része az ABS, a kipörgésgátló és az elektronikusan állítható futóm?, de találunk a motoron guminyomás szenzorokat, f?thet? markolatot, onboard kompjútert, hátsó csomagtartót és középsztendert.
Legutóbbi hozzászólások