Az Aprilia RSV4 mellett 2015-re megújult az Aprilia Tuono modellje is.
A blokk henger?rtartalma 1100 köbcentire n?tt, a 78 milliméteres furat 81-re változott, ami 5 lóer?s növekedést hozott a maximális teljesítményben, 175 lóer?re képes 11 000-es percenkénti fordulaton. A maximális forgatónyomatéka 120 Nm 9000-nél.
Az új Tuono megkapta a második generációs APRC elektronika csomagot kipörgés- és egykerekezés-gátlóval, rajtautomatikával, természetesen mindegyik opcionálisan kikapcsolható, és az ABS is alapfelszereltség.
Módosítottak a vázon, kényelmesebb lett az üléspozíció, az új ülés 15 milliméterrel alacsonyabbra került és keskenyebb lett a kormány. Nagyobb az új fejidom, az új tripla els? lámpa az RSV4 RR-r?l érkezett, a farokidom szintén a sportmotorról származik. Egész pontosan 1,3 kilóval könnyebb az új Tuono, mint az el?dmodellje volt.
Javult a kezelhet?sége is, agresszívabb villaszögének (25,1-r?l 24,7 fokra változott) és rövidebb utánfutásának (107,4-r?l 99,7 mm-re csökkent) köszönhet?en a városi közlekedés is kényelmesebb lesz vele.
Megszokhattuk, hogy az alap modell mellé mindig érkezik egy Factory változat, nincs ez másként a 2015-ös Tuonónál sem. Az RR Sachs teleszkópokkal és rugóstaggal van szerelve, míg a Factory Öhlinst kapott és egyedi fényezést, hogy messzir?l látsszon a különbség. A fékeket mindkét változatra a Brembo szállítja.
Impresszív! Az Aprilia Tuono V4 1100 2015 elég közel áll a tökéletességhez. Lehet még ezt fokozni vajon?
Jöv? tavasszal él?ben is találkozhatunk vele.
Legutóbbi hozzászólások