A Ducati 999 2003-as megjelenése vegyes érzéseket váltott ki a Ducati rajongókból, kapott hideget-meleget szokatlan els? lámpája és szinte szentségtör? dupla leng?villája miatt. Hogy m?szakilag mennyire volt potens, azt a gyártása négy éve alatt begy?jtött három Superbike világbajnoki cím remekül szemlélteti. Úgy t?nik, el kellett telnie néhány évnek, hogy megkapja a neki járó elismerést.
Még 2013-ban vette el? az Arete Americana, a Radical Ducati (a világ egyik leghíresebb spanyol Ducati épít? m?helye, ami egyébként 15 év m?ködés után idén év elején úgy döntött, hogy lehúzza a rolót) észak-amerikai képviselete a 999-et. És amit csináltak bel?le, minket leny?gözött.
A Ducati 999 CF (mint carbon fiber) megalkotása Bryan Petersen nevét dicséri. Diszkrét, letisztult, könnyed és csábító.
Kezdésnek visszakapta a Ducati-védjegynek számító egykarú leng?villát, ami egy 848-ról származik. A motor karbon önhordó farokidoma és karbon tankja a Radical Ducatitól érkezett, a karbon idomok a Ducati Performance m?helyében készültek. A kormány t?csavarok titánból vannak, az egyedi, hasidom alatt elvezetett kipufogó kifejezetten a CF-re készült, külön cs?vel mindkét hengerhez.
A további ínyencségek:
-
Ducati Superbike 999R váz,
-
Brembo RCS f?fékhengerek,
-
HP verseny féktárcsák,
-
32/36 mart monoblock radiális féknyergek,
-
34 mm-es mart endurance hátsó féknyereg egyedi rögzítéssel,
-
Toby kormánygátló,
-
Öhlins FGRT210 30 mm-es els? teleszkópok,
-
Öhlins 1098s állítható hátsó lengéscsillapító,
-
kovácsolt alumínium Marchesini felnik,
-
egyedi 57 mm-es rozsdamentes acél kipufogó SLR stílusú véggel,
-
848 leng?villa,
-
Yoyodyne csúszókuplung,
-
Rizoma kuplung és lánckerék véd? a blokkfedélhez passzoló színben,
-
egyedi karbon idomzat,
-
egyedi Radical Ducati karbon tank,
-
önhordó karbon farokidom (könnyebb, mint 1 kg),
-
egyedi, duplán varrott, b?r és hasított b?r karbon ülés nyolc egyedi szegeccsel rögzítve,
-
titán mindenféle.
Az összhatás tökéletes, a részletekben pedig órákon át tudnánk gyönyörködni.
Forrás: facebook.com/arete.moto
Legutóbbi hozzászólások