A Bosch KTM 1190 Adventure-ön megismert kanyarban is m?köd? menetstabilizátor rendszere, és a BMW HP4-re utólagos kiegészít?ként felszerelhet? ABS-e után er?sít a konkurencia: a Continental legújabb fejlesztése, az Optimised Curve Braking (magyarul Optimalizált Kanyar Fékezés) nev? rendszere, ami a 2015 tavaszán a szalonokba kerül? BMW S1000XR-en lesz opcionálisan választható.
A Continental több, mint tíz éve dolgozik ABS rendszerein. Az új fejlesztés figyeli a kerék forgási sebességét, a d?lésszögét és az oldalirányú elmozdulást, és másodpercenkét száz adatból számolja ki, mikor van szükség a beavatkozásra a biztonságos és stabil kanyarodás érdekében.
„Ahogy a motoros egyre jobban bed?l a kanyarban, a rendszer csökkenti a féker?t a fékezés kezdetekor, így a féknyomás fokozatosabban épül fel’ – magyarázza a Continental. „A rendszer el?nye finomabb reakció, nagyobb stabilitás és optimális fékezés még kanyarodáskor is.’
Az eredmény stabilabb fékezés, kiszámíthatóbb reakció, kevesebb baleset.
Legutóbbi hozzászólások