EST. 2002

Akrapovi? Full Moon

Úgy t?nik, Mr. Akrapovi? élvezi, hogy id?r?l id?re hagyhatja elszabadulni a fantáziáját, és tervezhet motort a kipufogója köré, nem pedig fordítva, amir?l a munkája a motorok és autók esetében szól. Oké, a tervezés szó túlzásnak t?nhet, hiszen err?l a motorról els? blikkre látszik, hogy nem használatra, hanem a show kedvéért készült, innen pedig az egész koncepciót más szemmel kell néznünk.

Akrapovic Full Moon

Akrapovic Full Moon

A Full Moon egy m?alkotás. A motor bármelyik részletét nézzük, el kell felejtenünk az attól várt funkciót, és elfogadni, hogy egy fantáziát nézünk éppen, aminél rendben van, hogy nincs sok köze a valósághoz.

Nem számít, hogy kényelmes-e az üléspozíció, hogy hogy jön a képbe a furcsa alakú lábtartó, és a 30 colos karbon és alumínium els? kerék látványán sem kell, hogy fennakadjunk, ami egyébként a névadást ihlette.

Akrapovic Full Moon

Akrapovic Full Moon

A motoron nincs oldalsztender, viszont van hidraulikus futóm?ve, amivel a test leengedhet?, így megáll a saját talpán. A különös alkotás szíve egy 1524 köbcentis S Knucklehead blokk.

A motor leghangsúlyosabb eleme természetesen a kipufogó, ami köré jó nagy „kuffert’ tervezett a mester. A fém farokrész kézzel készült, és 800 munkaóra kellett végs? formája kialakításához.

A hangjára lennénk leginkább kíváncsiak, ami valószín?leg a látványán is b?ven túltesz.

Akrapovic Full Moon

Akrapovic Full Moon

Ami pedig az összképet illeti, ?szinték leszünk, nekünk nem tetszik. Látunk benne némi steampunkos beütést, ami a szimpatikussá teszi, de összességében túl amerikai chopperes hangulatot kelt, és bár a formák és a részletek elképeszt? igényesek és szépek, hamar telít?dtünk a látvánnyal.

ugrás fel