Sete Gibernau édesapjának bezárt, majd újrainduló motorgyára az új érában az elektromos piacon szeretne labdába rúgni. A Rapitan és a Rapitan Sport bejelentése után itt a Brinco, ami nekünk elég eredetinek t?nik ahhoz, hogy népszer?vé váljon.
A Bultacónak a hetvenes években volt már egy Brinco 108 nev?, kétütem?, 74 köbcentis motorja, amihez az újnak semmi köze.
Az új Brinco egy 1 kWh-s, lítium-ionos akkumulátorral felszerelt elektromos motor, ami biciklinek is megállja a helyét, pedál is van rajta. Az akkuja két óra alatt teljesen feltölthet?, a maximális nyomatéka 59 Nm, ami 16 lóer?vel több, mint egy CBR500-asé!
Háromféle üzemmódban használható: Eco, Urban és Sport. Az Ecóban van szerepe a pedálnak is, használatával a motor hatótávolsága 100 km is lehet. A Sport módban a leger?sebb, ebben éri el a legnagyobb, 60 km/h sebességét. Az Urban mód a kett? között biztosít optimális hatótávot és kényelmes sebességet.
A motor tömege mindössze 33 kg. A váz alumínium, elöl fordított teleszkópot, központi hátsó rugóstagot, tárcsaféket és lánchajtást találunk rajta.
A Bultaco egyel?re 175 darabot gyárt bel?le, annak emlékére, hogy a cég alapítója, Don Paco Bulto 175 éve született. A gyártás jöv? áprilisban indul, és a Rapitan modellekkel egy id?ben kerül a szalonokba.
Ha tekinthetünk rá motor helyett a bicikli felé egyfajta átmenetként, akkor minket meggy?zött, városi közlekedésre vagy egy kis városon kívüli bohóckodásra egyaránt klassz lehet.
Az ára 4800 angol font, vagyis majdnem eléri a kétmillió forintot, ami nem jó hír, de megfontolásra még érdemes.
Legutóbbi hozzászólások