Több mint harminc év telt el a Suzuki Katana megjelenése óta. A motor külsejére a megnyer? jelz?t akkoriban kevesen érezték igaznak, furcsa fejidoma valami jöv?b?l jött szerkezetre emlékeztetett, ugyanakkor megosztó egyéniségének is köszönheti, hogy komoly kultusz épült köré az elmúlt évtizedekben. Azóta is felbukkan id?r?l id?re egy-egy motorépít? m?helyben, hogy újjászülessen.
Az Icon 1000 New Jack alapja egy 1982-es darab, ami leginkább a fejidom vonalában ?rizte meg a Katana stílusát, azon kívül szinte minden része alapos átalakításra került.
Az els? lámpa helyére hatalmas olajh?t? épült be, az els? lámpa funkciót egy sor LED tölti be a keret alján. A New Jack már nem annyira Suzuki, sokkal inkább Honda. Az els? teleszkópok egy CBR900-ról származnak, a kerekek korábban egy VTR1000SP2-n szolgáltak.
Pro-Lite féktárcsákat kapott aranyszín? Nissin féknyergekkel, a féktárcsa belseje is arany színt kapott, plusz karbon teleszkópvéd?t.
Az eredeti blokk sem volt elég meggy?z?, az új egy 1200-es Suzuki Bandité volt korábban, és ehhez mérten meger?sítették a vázat is. A 4-az-1-be kipufogó kompakt benyomást kelt, el tudjuk képzelni a hangot, ami a rövid dobból ordít.
A hátsó leng?villa is Honda származék, TL1000, amihez merész megoldásként az Icon dupla Nitron verseny-lengéscsillapítókat társított, amik középre, egymás mellé kerültek beépítésre, ahol a monoshock helye lenne. Apró trükk, ami inkább a látványt fokozza, mint gyakorlati haszna van, a dupla tanksapka.
Az Icon 1000 New Jack kevéssé emlékeztet Katana ?sére. A rút kiskacsából egyedi, kell?en agresszív japán stílusú motor lett, amihez tökéletesen passzol a könnyed farokidom és az egyszemélyes ülés.
Szerintünk elég jó lett, és a motor egyediségén a gyönyör? fotók is sokat dobnak. Az biztos, hogy mi mostantól másként gondolunk a Suzuki Katanára.
Legutóbbi hozzászólások