Néhány hete bemutattunk egy épített HD café racert, most az utunkba került egy másik, ezúttal egy scrambler. Talán ideje átértékelnünk, amit eddig a Milwaukee-i kétkerek?ekr?l gondoltunk..?
Ez a scrambler a német Harley-keresked? Bertl kérésére készült az észtországi Renard Speed Shop m?helyében. Nem emlékszünk rá, hogy korábban találkoztunk volna észt m?hely munkájával, de erre is érdemes nyitottabbnak lennünk a jöv?ben, mert amit a srácok a Renardnál csináltak, az tele van élettel.
Alapként egy Sportster 1200 szolgált, és itt rögtön érkezik is a történet legmeglep?bb része: minden módosítás és átalakítás csavarhúzóval és oldható kötésekkel történt, bármilyen vágás, hegesztés vagy farigcsálás nélkül.
A motor új tankot és ránézésre másfél személyes ülést kapott. Utóbbi nem nagy baj, egy ilyen motorral a nagybet?s Kalandok úgyis mindig egyszemélyesek.
A küls?re elég vagány kipufogó Roland Sands m?helyéb?l származik, a hangját el tudjuk képzelni. Az RSD-t?l érkezett a lábtartó is, az indexeket a Rizoma gyártotta, a hátsó dupla rugóstag az Öhlins-t dícséri. A farokidomra szerelt csomagtartó praktikus hozzávaló lehet hosszabb úton.
Masszív Karoo gumik kerültek az ex-Sportsterre, és kartervéd?, ha már scrambler. Elengedhetetlen stíluselem oldalt a rajtszám alap, ami az oldaldeklin kapott helyet.
A motornak nagyon jól áll a mattfekete fényezés és a polírozott elemek kontrasztja, a tömör egyszer?ség és az elegancia egyszerre jelenik meg a Renard alkotásában.
Most komolyan! Nem lenne jó ötlet a Harley-tól gyári scrambler építése? Szerintünk nagyon is!
Fotó: www.renardmotorcycles.com
Legutóbbi hozzászólások