A W800 a Kawasaki egy korábbi nagy siker? modelljének méltó utóda. Az els? W 1965-ben jelent meg, amit több változat követett 1974-ig, amíg a modell parkolópályára nem került. De nem t?nt el végleg. 1999-ben a gyár ismét el?vette a sokak által nagyon is kedvelt motort, és el?rukkolt az új W650-nel, majd 2007-ben a W800-zal, ami így nyolc évvel kés?bb is köszöni szépen, jól van.
A motorválasztás mindig szubjektív kérdés, a W800 mégis sok szempontból ideális motor. A Kawasaki gondot fordít rá, hogy id?r?l id?re igazítson a vonalain, és a 2015-ös Black Edition kétségtelenül az egyik csúcspontját jelenti ennek a törekvésnek.
A klasszikusan elegáns formáknak jól állnak a matt és fényes fekete színek és az épp csak néhány helyen felbukkanó króm a tükrökön, indexbúrán, fék- és kuplungkaron, lámpakereten, hátsó rugóstagon és a blokk h?t?bordáin. A fekete felnik szintén ragyogóan mutatnak, és a kipufogó kerámia feketéje is nyer?, talán csak a dob formája hat egy kicsit komolytalanul.
Kezd?knek vagy majdnem-kezd?knek jó hír, hogy a W800 vezethet? A2 jogsival. A 773 köbcentis, sorkettes blokk 48 lóer?s (amit 6500-as percenkénti fordulaton ad le), legnagyobb nyomatéka 2500-nál 60 Nm, a blokkhoz ötsebességes váltó csatlakozik.
Nyilván nem az eszeveszett száguldás megszállottjai választanak ilyen motort, ?k viszont nem esnek kétségbe az elöl 300 mm-es szimpla tárcsa, hátul pedig a 160 mm-es dobfék láttán, és a motor 217 kilós tömegét is elfogadhatónak találják.
Két táska, egy útitárs hátra, és indulhat a menet, a W800 levisz a térképr?l is.
A Kawasaki Magyarország információja szerint a W800 Black Edition 2 740 000 forintba kerül, 150 000 forinttal többe, mint az alap W800.
Legutóbbi hozzászólások