Kedveltük a Zoomerben, hogy olyan egyszer? és igénytelen, ugyanakkor kell?en masszív és életrevaló, az a fajta motor, ami elmegy árkon-bokron át, persze ahhoz képest, hogy valójában „csak’ egy robogó.
A hétvégén Japánban bemutatott új koncepció, a Bulldog le sem tagadhatná, hogy ugyanazt a szárnyas logót viseli, mint a Zoomer. Dupla gülü els? lámpái, vaskos terepgumija, látványos váza és masszív felépítése totál Zoomer.
Elhiteti velünk, hogy ha a farmon a ház, az istálló és az erd? közötti ingázásra keresünk járm?vet, esetleg kiugranánk néha a közeli boltba laposelemér’, akkor nem kell tovább keresnünk, a Bulldoggal praktikus és magától értet?d? lesz az élet.
A japán belpiacos CB400F alapjaira épül – ami az európai CB500F ugyanúgy sorkettes, csak kisebb henger?rtartalmú változata -, vázuk és blokkjuk közös. Míg azonban a CB kecses és sportos városi cirkáló, addig a Bulldog láttán csak azoknak jut eszükbe a sport, akik a favágást is tudják akként szemlélni.
A 17 colos kerekeket 15-ösre cserélték és bütykös gumik kerültek rá, az egész motor tömör, masszív benyomást kelt. Talán túlságosan is? Az ülésmagassága mindössze 730 mm.
Ha csomagszállításról van szó, pakolhatunk a hátra, az els? lámpa fölé, vagy a tank két oldalára is.
„Szerethet? túrapartner’ volt a Honda koncepciója a motor megalkotásakor. Nyíltan szakítottak az addigi „szabadid?s motor’ képével, és új irányba indultak az „aktív élet a szabadban’ jegyében.
A folyadékh?téses, DOHC 400-as sorkettes blokk elég izmos, ugyanakkor könnyen kezelhet? karakterisztikával rendelkezik, fürgén lehet vele közlekedni városban és terepen egyaránt – mondja róla a Honda.
Legközelebb a most hétvégi Tokio Motorszalonon lesz megtekinthet?.
Legutóbbi hozzászólások