Szinte biztosra vehet?, hogy legkés?bb 2017 év végén piacra kerül a KTM Adventure 390, ugyanakkor nem biztos, hogy ezen a néven és ennyi köbcentivel. Az biztos, hogy a Mattighofen-székhely? cég indiai partnerénél egy nagyfutóm?ves, nagyobb-tankos, 400 köb körüli motort kezdtek igazgatni, „mint arról jól értesült források beszámoltak.”
A prototípusos fejlesztés szakaszában álló „kis” kaland KTM CrMo váza és blokkja a kiváló „kis” Duke 390-b?l származtatható, mint írják, azaz kb. 45-50 LE és 130 kg alapadatokat várhatunk.
Egészen biztosan kényelmetlenebb ergonómiát alakítanak ki majd a motornak, mint akár az ezerkettes, nagy Adventure-ökön vagy a konkurensek nagyobb-köbcentis, akár száz kilókkal nehezebb túraendúróin, de éppen ezért, akinek még vannak nemi szervei lábai között és nem fél terepen, s?t, az bizonyára örül egy kis Adventure-nek.
Ugyanakkor egy 4-500-, vagy akár 690-es változatot se zárjunk ki, lásd szintén Duke-család – hogy egy kisebb, 125-250-esr?l már ne is álmodjunk. Az alapok meglennének hozzá a KTM-nél, minden szempontból nézve.
Érzésünk szerint kémfotón akár már idén, de 2016-ban gyári beetet?ként még találkozni fogunk a kis Adventure-kérdéssel…
Legutóbbi hozzászólások