A Ducatinak nagyon bejött a Scrambler, az idei els? féléves eladásaik remek jó számokat mutatnak. Nem csoda, ha a konkurencia sem szeretne kimaradni a sikerb?l, és egyre szorgalmasabban dolgoznak azon, mivel tudnának ?k is megjelenni a retró-terep-városi-kúl szegmensben.
A Yamaha MT-07 nagy népszer?ségnek örvend?, sokoldalú motor, egyik kedvenc designerünk, Oberdan Bezzi is ehhez nyúlt, mikor elképzelte, mivel kellene el?rukkolnia a Yamahának, ha a Scramblerrel szeretne szembeszállni a vásárlók kegyeiért.
A Dirtiest Sons elnevezés a Yamaha új, Faster Sons nev? projektjére utal, ami a retró küls?t és a modern technológiát ötvöz?, egyedi kétkerek? alkotásokat t?zte a fókuszába. Bezzi MT-07-jei tökéletesen passzolnak a koncepcióba.
Mint egy id?utazás. Az els? és legszembet?n?bb részlet a Dirtiest Sons trión a tank, ami a klasszikus XT500-at juttatja eszünkbe. Ragyogóan passzol az összképbe, kell?en régimódi, csak nem is túl nagy. Ha ezért a praktikum skálán levonnánk néhány pontot, azt feltétlen visszanyerné a gép az esztétikum vonalon.
Az MT-07 eleje teljesen átalakult, a kör alakú els? lámpa a megszokott retró. A magasan elvezetett els? sárvéd? megosztó, egy hagyományos alacsony változat szerénysége talán jobban passzolna ide. A küll?s kerekek és a gumiválasztás nem is kérdés, scrambler-alap.
A klasszikus Yamaha sárga-fekete fényezés mint minden Yamahának, ennek is jól áll, de a kék és a piros-zöld változat is tetszet?s, csak a színválasztástól mind a három egészen más egyéniséget mutat.
Érdekes fordulat lenne a Yamaha MT-07 életében, ha a gyár a valóságban is megjelenne egy ilyen átépít? szettel, kellemes lefoglaltságot kínálna az átalakítás a maihoz hasonló es?s, motorozásmentes napokra. A csomag tartalmazhatna többféle ülést, gumit, extra idomokat, kisebb kiegészít?ket, amikkel el lehet legózni a garázsban egy-két sör mellett.
Legutóbbi hozzászólások