A karbon idomzatba öltöztetett motorok valamiért vagányabbnak, komolyabbnak és er?sebbnek t?nnek, mint piros, sárga vagy akár fekete társaik. Simán elhisszük róluk, hogy gyorsabbak és jobbak, mint a többiek. A karbont versenymotorokon használják leginkább, mert er?s és könny?, mégis azokon látjuk legritkábban, mert a csapat fényezése és a szponzorok logói elfedik a szép szénszálas textúrát.
Az Arete Americana kedveli ezt az anyagot, és kedveli a Ducatikat – egyiket sem véletlenül. A 1199 Panigale S nem az els? motor, amit új idomzatba öltöztetnek, hogy tovább fokozzák az olaszokra amúgy is jellemz? egyedi, gyönyör? formák látványát.
A Panigale S-b?l lopakodó lett, de szerencsére nem vitték túlzásba rajta a karbon mániát. Aki karbon kerekekre, blokkfedélre vagy kipufogóra számít, az csalódni fog, de valójában nem, mert ezen a motoron a felhasznált anyagok aránya pont jó.
A kerekek az OZ-tól érkeztek, a Termignoni kipufogó változatlan maradt, ahogy a blokk is, az alumínium és a magnézium kellemes kontrasztot alkot a karbonnal. A tank is alumíniumból készült, ami ilyen nagy felületen jól kiemelkedik a karbon monotonitásából. Az ülés anyaga is a karbonszövetre emlékeztet, amihez passzol a hátsó ülés takarója. Versenypályán a tükrök gyorsan lekaphatók, a helyüket CNC mart alukupakok fedik el.
Ha tetszik az Arete Americana munkája, követheted ?ket Facebookon, örülni fognak neki.
Legutóbbi hozzászólások