Mindössze száz darab készül az RC (Reparto Corse) jelvénnyel ellátott, 675 köbcentis F3-ból, és 250 az F3 800 RC-b?l.
A különleges szériát az MV egyedi, pályára való alkatrészekkel szereli fel. Ilyenek például a tükrök helyét fed? alumínium kupakok, az eséskor törés nélkül felhajló fék- és kuplungkarok, az ergálból készült karok, lábtartók és verseny-hátsóállvány. A hátsó ülést csinos elem takarja, a rendszám tartója is alumínium, természetesen „Sport’ kivitel.
A legszembet?n?bb részlet a motoron a fényezése, amit a két versenyz? aláírása is kiegészít, Cluzelé a jobb, Zanettié a bal oldalon.
A motor mellé jár egy egyedi tábla is a sorozatszámmal, az MV Agusta vezére, Giovanni Castiglioni kézjegyével, ez igazolja a motor eredetét. A trikolor takaró ponyva a hab a tortán.
A 675 és a 800-as változat is Bosch 9 Plus Race ABS-szel van felszerelve, RLM-mel (Rear Wheel Lift-Up Mitigation – a hátsókerék elemelkedését gátló rendszer), és az MV saját gyorsváltójával. Ezeken kívül 43 mm Marzocchi teleszkópok, Sachs hátsó gátló, Nissin f?fékhengerek és Brembo M4.34 monoblock fékek szerepelnek a technikai infó rovatban. Az alumínium kerekeken Pirelli Diablo Rosso Corsa gumik feszülnek. Az áráról egyel?re nincs infónk.
Legutóbbi hozzászólások