A 2016-os modellévre megújulnak a Honda crossover modelljei. A CB500X, az NC750X, a VFR800X Crossrunner és a VFR1200X Crosstourer ezentúl még modernebb formában igyekszik kiszolgálni a vásárlók igényeit.
NC750X
Az NC700X 2012-ben robbant be az európai piacra, és azóta is a tíz legkelend?bb motorkerékpár közé tartozik a kontinensen. Népszer?ségét nem csak praktikus felépítésének és kiemelked? teljesítményének köszönheti, hanem annak is, hogy a Honda mérnökei folyamatosan fejlesztik. A 2014-es évre például nagyobb henger?rtartalmú er?forrást kapott, ezért ismerhetjük ma már NC750X-ként.
A 2016-os NC750X újdonságai:
– Teljesen átdolgozott, még terep-, illetve kalandmotorosabb jelleg? idomzat, akárcsak a többi X modellnél,
– LED-es fényszóró és hátsó lámpa,
– 70 milliméterrel magasabb szélvéd? a pihentet?bb utazásért,
– a duplakuplungos automatikus váltó (DCT) S üzemmódja három alaprogramot kapott, így a pilóta mindig az aktuális id?járási és útviszonyoknak, valamint motorozási stílusának megfelel?en szabályozhatja a hajtáslánc m?ködését,
– új, egyenletesebb m?ködés? Showa teleszkópok „dual-bending’ szelepekkel állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással,
– szabályozható el?feszítés? hátsó rugóstag· nagyobb bukósisak-tároló (21-r?l 22 literre n?tt befogadóképessége). A rekesz ott helyezkedik el, ahol a hagyományos motorkerékpároknál az üzemanyagtartályt találjuk,
– új, kompakt, kis tömeg? kipufogódob, ami még mélyebbé teszi a jellegzetesen pulzáló, 270 fokban elékelt f?tengellyel hatékonyabbá tett er?forrás hangját.
CB500X
Még jobbá, illetve fejlettebbé vált a Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethet?, végtelenül felhasználóbarát mindenese, a CB500X. A crossoveres jelleg?, pörg?s modell a következ? újdonságokkal köszönti a 2016-os évet:
– 100 milliméterrel magasabb plexi a hatékonyabb id?járás-védelem érdekében,
– fénydiódás els? és hátsó lámpa,
– szabályozható rugó-el?feszítés? felfüggesztés,
– állítható fékkar,
– átdolgozott, finomabban kapcsolható váltó.
VFR1200X Crosstourer
A Honda X modellcsaládjának V4-es zászlóshajója számos ponton változik. A 2016-os modellév hozadékai a következ?k:
– Új, egy kézzel, precízen beállítható szélvéd?
– három alaprogramot kapott a DCT váltó S üzemmódja, így mindig az aktuális forgalmi helyzethez és motorozási stílushoz igazítható a hajtáslánc viselkedése
– d?lésszög-érzékel?, melynek adatai alapján a vezérl?elektronika képes megállapítani, hogy lejt?n vagy emelked?n halad-e a motor, s ennek megfelel?en szabályozza a váltó m?ködését.
– a duplakuplungos automatikus er?átvitel sikerér?l sokat elárul, hogy 2014 óta a vásárlók többsége ezzel kéri a VFR1200X Crosstourert,
– az er?forrás károsanyag-kibocsátása megfelel az EURO 4 el?írásainak,
– új színösszeállítás (Candy Prominence Red).
Legutóbbi hozzászólások