A BMW Motorrad F700 GS és F800 GS modelljei kit?n? útitársak változatos hosszú utazások vagy mindennapos használat során. A koncepció két kivitele rajongók sokaságát hódította meg az elmúlt évek során, és a BMW Motorrad megjelenésében ismét továbbfejlesztette a 2016-os modellévre.
Új üzemanyagtartály burkolatával és új gyújtáskapcsoló borításával mindkét modell még frissebb és dinamikusabb benyomást kelt. Fokozott igényesség és a fényezett elemekkel alkotott még izgalmasabb kontraszt jellemzi a színvonalas galvanizált elemeket, amelyek fémes hatása a térdvéd?k (F700 GS) és a h?t? burkolata (F800 GS) esetében egyaránt részben gravírozott és új rajzolatú típusfelirattal együtt érvényesülhet.
Új, kéttónusú kárpittal bevont ülést kapott mindkét modell. Annak érdekében, hogy mindenfajta termet? motoros teljes egészében kiélvezhesse az F700 GS és az F800 GS kínálta élményt, modellt?l függ?en öt különböz? ülésmagasság áll rendelkezésre: négy különböz? ülés, valamint opcióként a motorkerékpárt mélyebbre süllyeszt? futóm?. Az ülésmagasság igen széles tartományon, 765 és 860 (F 700 GS), illetve 820 és 920 milliméter (F 800 GS) között változtatható.
Az F700 GS és F800 GS m?szaki tartalma nem változik 2016-ra. Mindkét modellben folyadékh?téses, hengerenként négyszelepes, kéthengeres motor gondoskodik a dinamikus menetteljesítményr?l. A korszer?, 798 köbcentiméteres, benzin befecskendezés? er?forrás hatfokozatú sebességváltóhoz csatlakozik. Az F700 GS modellben teljesítménye 7300-as percenkénti fordulatszámnál 55 kW (75 LE), maximális forgatónyomatéka pedig 5300-as percenkénti fordulatnál 77 Nm. Az F800 GS esetében a motor 7500-as fordulaton 63 kilowattot (85 LE), míg 5750-es percenkénti fordulatszámnál 83 Nm maximális forgatónyomatékot produkál.
A „Biztonság 360 fokban’ koncepció szellemében az új F700 GS és F800 GS már alapkivitelében a BMW Motorrad fejlett blokkolásgátló berendezésével készül. További aktív biztonsági rendszerként a feláras automata menetstabilizáló rendszer (Automatic Stability Control; ASC) és az elektronikus futóm?-állítás (Electronic Suspension Adjustment; ESA) is szerepel a kínálatban.
Az új F800 GS harmonikus utcai használhatóságát és túraalkalmasságát továbbra is széles kör? terepes képességekkel ötvözi, míg az új F700 GS inkább azon motorosok számára készült, akik kevésbé igénylik a terepes kvalitásokat.
Legutóbbi hozzászólások