A Suzuki bemutatta 2016-ra az új SV650-et, aminek els? pillantásra úgy t?nik, több köze van a Gladiushoz, mint a népszer? túra-sport el?dhöz, amivel közös nevet visel.
A Suzuki azt mondja, a 645 köbcentis, 90 fokos, V-kettes blokkban hatvan új alkatrész kapott helyet. A motor teljesítménye 76 lóer?re n?tt a régi SV és a Gladius 71 lóerejéhez képest. A nyomatéka változatlanul 63 Nm, a fogyasztása 3,2 liter 100 kilométerenként.
Az új SV a Gladius vázát kapta meg, de 70 részletében megújult, aminek köszönhet?en 8 kilóval könnyebb, így ABS-szel már csak 197 kilót nyom, ami még mindig eggyel több, mint a régi, ABS nélküli SV.
Megkapta a Suzuki Easy Start rendszerét, vagyis csak meg kell nyomnunk és elengednünk az indító gombot, mire az önindító addig köszörül, amíg a motor járni nem kezd.
A Low RPM Assist feladata, hogy a kuplung kiengedésekor enyhén megemelje a fordulatszámot, ezzel elkerülve a lefulladást.
Megújult az airbox is, újratervezték, ett?l könnyebb lett a kuplungfedél, és a kett?-az-egybe háromszög alakú kipufogó.
Az ülésmagassága 785 mm, ami a Suzuki szerint a legalacsonyabb a 600-800 köbcentis utcai motorok között, és keskenyebb lett az idomzat, ami az alacsonyabb motorosoknak kedvez.
Új h?t?t és nagyobb ventillátort találunk az új SV650-en, és új, állítható fényerej? LCD m?szerfalat, ami mindössze 275 grammot nyom. Az aktuális sebességfokozat, a pillanatnyi és az átlagfogyasztás és a hatótáv is leolvasható róla, plusz megjegyzi a legutóbbi legmagasabb fordulatszámot.
Keskenyebb lett a tank, a legszélesebb pontja 64,5 mm, miközben a kapacitása változatlanul 13,8 liter.
A fékek kétdugattyús nyergek 290 mm átmér?j? úszó tárcsákkal és ABS-szel.
Az új Suzuki SV650-b?l fehér, kék, piros és mattfekete a színválaszték.
Legutóbbi hozzászólások